
O nás
O nás
Cieľom poskytovaných služieb zariadením je kladenie dôrazu na samostatnosť a sebestačnosť prijímateľov sociálnych služieb a zaistenie možného súkromia na základe ich individuálnych potrieb. Vytvoriť prostredie simulujúce domov, podnecovať ich k zachovaniu psychického a fyzického zdravia. Je povinnosťou zamestnancov poznať požiadavky prijímateľov sociálnych služieb a napomáhať im k ich uspokojovaniu s dôrazom na dosiahnutie čo najvyššieho stupňa ich plnohodnotného a dôstojného života v podmienkach zariadenia. Náš prístup ku klientom je individuálny, založený na naplnení ich potrieb. Zariadenie rešpektuje slobodu vierovyznania prijatie prijímateľov do zariadenia nim nie je podmienené.
V rámci stravovania poskytuje ZpS prijímateľovi stravu pripravovanú v súlade so zásadami zdravej výživy, s prihliadnutím na ich vek a zdravotný stav a podľa ustanovených stravných jednotiek, v rozsahu: raňajky, desiata, obed, olovrant, večera denne. Pri diabetickej strave sa poskytuje II. Večera.
V zariadení pre seniorov sa
a) poskytuje:
1. pomoc pri odkázanosti na pomoc inej fyzickej osoby,
2. sociálne poradenstvo,
3. sociálna rehabilitácia,
4.ošetrovateľská starostlivosť v zariadení
5. ubytovanie,
6. stravovanie,
7.upratovanie, pranie, žehlenie a údržba bielizne a šatstva,
8.osobné vybavenie,
b)utvárajú podmienky na úschovu cenných vecí,
c)zabezpečuje záujmová činnosť
Charakteristika služieb:
· Pomoc pri odkázaní na pomoc inej osoby
Pomoc pri odkázaní na pomoc inej fyzickej osoby vychádza zo zákona 448/2008 Z.z. prílohy č.3. Vychádza z posúdenia jednotlivých činností:
- Stravovanie a pitný režim ,
- Vyprázdňovanie močového mechúra,
- Vyprázdňovanie hrubého čreva,
- Celkový kúpeľ
- Obliekanie, vyzliekanie,
- Zmena polohy, sedenie, státie,
- Pohyb po schodoch,
- Pohyb po rovine,
- Orientácia v prostredí,
- Dodržiavanie liečebného režimu,
- Potreba dohľadu.
Na základe posúdenia uvedených činnosti je klientovi poskytovaná potrebná služba.
Ošetrovateľská starostlivosť a rehabilitačná starostlivosť sa zabezpečuje cestou ADOS.
DLHODOBÝ CIEĽ:
dosiahnutie maximálnej spokojnosti klienta ako aj rodinného príslušníka.